Összes oldalmegjelenítés

2012. október 5., péntek

hát így telnek a reggelek


7 megjegyzés:

  1. Sose tudom, melyik macs melyik, de az a szemoldok-berendezes a feketenel, hat attol kesz vagyok :-DDD

    VálaszTörlés
  2. Öööö nem lehetne ezt a captcha-t kicaptcholni? Egyre faramucibb karakterekrol kell kitalalni, hogy micsodak :-)

    VálaszTörlés
  3. a fehér a Bíbor, a fekete meg a Cinci :)


    és hogy mit csináljak a micsodámmal?

    VálaszTörlés
  4. Cinci szemöldökétől én is kész vagyok :)) Tök érdekes, hogy fehér! :D
    Ui: ez a captha az, mikor a kommentelőnek be kell gépelnie a megjelenő (változó) ellenőrző betűsort helyesen, anélkül nem megy el a komment és tényleg tök nehéz néha kibogarászni :)
    Simone

    VálaszTörlés
  5. Aham, na megint okosabb lettem, valamit kikapcsoltam, remélem, azt :)

    VálaszTörlés
  6. Úgysem tudom megjegyezni :-) Ők a Cinci és Bíbor, és kész :-)
    A captcha megszüntetéséért egymillió köszönetemet küldöm!

    VálaszTörlés
  7. Bíborka a majdnem fehér. Mindkettő kéjsóvár ribi :-)

    VálaszTörlés