Összes oldalmegjelenítés

2011. november 26., szombat

Ó, jaj :( Kiscsajokból megint Fiktív csajok lettek.

Egész délig nem volt probléma, amíg meg nem jöttek a plusz bútorok (kanapé, szekrény, komód), meg a párom, meg a tesója, meg egy kolléga. A két majdnem megszokott, vagy elviselt ember után hirtelen négy ember, négy hang, nyolc láb, sejtettem, hogy ez igen magas stresszfaktor lesz a cicáknak. Azt találtam ki, hogy becsalom őket a kisszobába kajával, nehogy kirohanjanak a lakásból, meg egyáltalán, legyen nekik nyugi.
Aha. Mer' ez így megy.

Az egyiket becsaltam, játszottunk egyet, közben a másik kirohant. Elbújt az asztal alatt. Kipiszkáltam a játékkal, játszottunk egy sort, végre bement a szobába, erre kijött a másik. Ezzel úgy fél órán keresztül elvoltam, aztán nagy nehezen, az utolsó pillanatban sikerült.

Igen ám, csak azt felejtettem el, hogy abba a szobába is kerül bútor. És hát be is került. És hát össze is kellett rakni azt. És hát porszívózni és fúrni kellett. Nem ragozom, szóval megint elfoglalták a kád alatti sötétséget, remélem, a héten azért még látjuk őket valamikor. Pedig ez a kanapé nekik is tetszene, ezen már négyen is elférnénk, vagy én fekve, ők a hasamnál :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése