Összes oldalmegjelenítés

2011. november 27., vasárnap

Jaj, de sokat dumálok, pedig ezt el kell mesélnem, hogy tegnap éjszaka ültem az új kanapén, neteztem, előbb Cinci jött fel hozzám egy kis intenzív simire, aztán Bíbor. Aztán Cinci átment a foteljába, mert van neki saját, persze, Bíbor ott maradt mellettem, simogattam, és nézte a laptopomat. Valamit keresni kezdtem a neten, Bíbor meg kiszúrta a kurzort a monitoron. A kanapén a hátsó két lába, de a laptopomon hasalt. Innentől kezdve negyed órát játszottunk mi ketten, csajok, én voltam a kurzorirányító, bal kézzel, mert a jobb kezem tele volt Bíborkával, ő meg a kurzorkívánó macs, rendre be akarta kapni, megenni, megcsócsálni, vagy épp a talpával összenyomni, és amikor a monitor széléig vittem a kurzort, mindig a laptop mögé nézett, mintha odamászott volna, hát persze, ez a macskalogika :)

4 megjegyzés:

  1. Teljesen normálisan viselkedtek,igazi macska módra. A macskák a világ legkonzervatívabb állatai, utálnak minden változás :-)) Az enyémek is halálra tudnak sértődni a legkisebb lakás átrendezésen is. Ez persze nem akadályozza meg őket abban, hogy aztán az eredményt - új fotel, kanapé, ágy - azonnal birtokba ne vegyék :-D
    Nem tudom, találtak-e maguknak már pánikszobát ? Ez nálunk a franciaágy alatt lévő ágynemű tartó doboz, oda vonulnak vissza, ha megszólal a csengő, azaz jön valaki:-) Meg ismerik a "befelé" parancsot is, ezt akkor szoktam használni, ha valamiért el kell zárni őket, mert tartósan nyitva lesz a bejárati ajtó. Néha gyakorolni szoktuk, és persze mindig jól megdicsérem őket, ha szépen bemennek a zárható helyiségbe.
    Gondolom, azóta már birtokba vették az új bútorokat is, hisz elvégre nekik vettétek, nem ? :-D

    VálaszTörlés
  2. Szóval neked idomított cicáid lettek? :))

    Persze, van nálunk is pánikszoba, náluk inkább pánikfürdőszoba, a kád alatti-mögötti hely, oda szoktak menni, ha para van.
    És hát végigjárták azóta már a bútorokat, szépen libasorban, megszagolták a szőnyeget, tetszett nekik a kanapé is, örülök, mert ezek szerint egy az ízlésünk :)

    VálaszTörlés
  3. "jobb kezem tele volt Bíborkával"

    Irigyellek!
    Biztos nem cserélték ki őket?

    VálaszTörlés
  4. Most is itt fekszik mellettem és berreg :)))
    Majd valahogy dokumentálni fogom, ígérem!
    Jó fej csajokat kaptunk tőled, köszönöm :)

    VálaszTörlés