Összes oldalmegjelenítés

2011. november 14., hétfő

Minden a legnagyobb rendben, egész normális macskákká váltak a Lányok az elmúlt napokban. Kergetik a játékokat, nézik a madarakat a radiátorról, és átalusszák a napot. Ezen kívül rendszeresen felmásznak az ebédlőasztalra, tönkreteszik a virágomat, és a zoknikkal játszanak. Ja, igen, a játékegeret is tönkretették, kibelezték, szétcincálták, boncmesterek voltak ők előző életükben. De ha nem is azok, minimum valami trópusi törzsfőnökök, hát a virágom kellős közepén érzik magukat a legnagyobb harmóniában. (Én meg azt hittem, elhervadt.)

Este van, már ettünk mind. Mi, szolgák mátrai borzaskát, a kiccsajokat meg megleptem zacskós kitekattal, és sheba csirekfalattal, az összes körmüket lenyalták utána. Miután megint megaláztam magam előttük (pl. bemásztam Bíborkához az előszobaasztal alá, hogy negyed órát eszeveszetten doromboljon, miközben simogatom), leültünk pihegni.

Cinciből ezt látom csak a kanapé karfájától. Berreg, amikor mellénk fekszik :)








Bíborka meg hol máshol ülne, mint a földre tett előszobaszekrény-falon, ami holnap lesz felszerelve. Megnézte magát párszor a tükörben, megpödörte a bajszát, majd a fal összes sarkát megszagolta, ez valami fura macskababona lesz.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése