Összes oldalmegjelenítés

2011. november 1., kedd

A félnapos fürdőkád alatti önkéntes remeteség után Cinci határozottan barátkozós kedvébe került :) Az ebédlőasztal alatti székeken henyél, lehet őt simizni (persze kijönni onnan még dehogy, majd a gazdi leül a földre, benyúl az asztal alá, persze. És tényleg!). Bejön utánam a konyhába, óvatosan körbenéz a hálószobában, mögötte Bíbor, ahogy kell.

Bíborka meg továbbra is be van szarva, ha megyünk felé, minimum négyet fúj. Legtöbbször Cinci seggében van, vagy a kisszoba párkányán. Vagy a kisszoba függönye mögött. Ő nehezebb eset lesz ezek szerint, de szeretem a kihívásokat. Ha Cincit simogatjuk, Bíborka a szokásos egy fül-egy szem-fél száj kompozíciót formálja meg, és úgy néz minket a függöny mögül, amitől folyamatosan röhögnöm kell :) Mártír.

2 megjegyzés:

  1. Nyafkamacskán keresztül jöttem ide !
    Én is elkötelezett állatszerető vagyok, illetve Mi .
    Sok türelmet kívánok a két cicának , hogy elfogadjanak benneteket:-))
    Látom nagyon igyekeztek :-))

    VálaszTörlés
  2. Szia, igyekszünk, igyekszünk, én még életemben ennyiszer nem csináltam bohócot magamból, mint az elmúlt napokban :)

    VálaszTörlés