Összes oldalmegjelenítés

2015. április 24., péntek

OFF

Itt nyugtat a két macskám mellettem, betettem egy "Relaxing music for cats" zenét is. Ezt az idillt bűn megszakítani azzal, hogy bemegyek dolgozni. 

Apropó... Ugyanitt üzenet annak a három-négy olvasónak, aki szerintem kettő, vagy másfél. 

Ha hallotok olyan melóról egy álláskeresőnek, ami kicsit kreatív, kicsit kommunikatív, de lehet benne szervezés, iratkezelés, exceltáblába-írás, wordhasználat, dossziékba papírrendezés, ne habozzatok szólni. Mint mondjuk egy irodavezető. Lehet gyerektéma. Lehet művészeti intézmény. Lehet bármi, ahol végre nem csesztetik és büszkén tud bemenni dolgozni. Mondjuk vmi kreatív helyen. De lehet alkudni...

Az álláskereső egy terhelhető, tanulékony, egykor rendkívül kreatív valaki, aki rendszerezni is imád. Ezen kívül nem bátortalan, szereti azonnal elvégezni a dolgokat, nem tejbetök, nem hárítja másra a feladatokat. Lelki szemetesláda, általában mindenkivel jól kijön, van humora is és becsülete (még). Lassan húsz éves munkatapasztalattal rendelkezik, ebből kiszámolható, hogy minnyá negyven, ez hiba, de nincs mit tenni...

Ja és szereti a macskákat. 

Nagyon. 

És nem akar sírógörccsel munkából hazamenni. Soha többé.

Persze egyrészt úgyse olvassa senki, másrészt úgyse így megy, de jó volt leírni... :)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tévedsz, abszolúte olvasom a blogodat, akartam is írni tegnap, hogy cuki a cica a dobozban. De aztán bealudtam... (Nem a blogon, hanem tavaszi fáradtság + kávéról leszokás együttes hatásaként).
    Sajnos az álláskeresésben nem tudok segíteni, max drukkolok. Mi a szakmád? Nem akarsz kitántorogni te is?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon megértelek,nekem is hasonló gondjaim vannak.Én is olyan állásra vágyom,amilyet leirtál,de már nem fogom megtalálni,hátha neked sikerül.

    VálaszTörlés
  3. Szia Márta! Viszontdrukk... ne adjuk fel, jó?

    Gabi: hátööööö. Szervező volnék. Művelődés- és rendezvény-. Meg dolgoztam tévénél, újságnál valamit. Voltam irodavezető is (recepciós-asszisztens-irodavezető szamárlétra-fokokon). Érettségi után még varrómunkásként és szabászként is végeztem, brrr, de az tévedés volt. Fiatal voltam és bohó és azt hittem, bírom a monotóniát, bezártságot. Hát nem. Erre megint beleléptem :-D Valahogy így vagyok... (Te meg írd már meg a blogod címét lécci, amit tudtam a költözésed után, az nem működik.)

    VálaszTörlés