Összes oldalmegjelenítés

2012. június 9., szombat

Lányok ma újabb terrorcselekmény áldozatai lettek. Lekerült a járólap az erkélyre, ez hanggal, és két idegen emberrel, idegen szaggal (és négy idegen lábbal) járt. Huhh. Cinci viszonylag hamar kijött a kád alól és a kanapé alá bújt, Bíbor csak nemrég, de azóta a veszély elmúlt, csönd van, már mellettem fekszenek és dorombolnak.

Én meg találtam ilyet (KLIKK!), és lelkiismeretem megnyugtatása miatt azóta többször is lejátszottam nekik :)))) Nyugtató zene macskáknak. No hát :)

Emlékszem, Zsuzsi macskám annak idején frankón felmászott a zongora tetejére, és lefeküdt, sőt, néha nézett, amikor játszottam. Most vagy csak képzeltem, vagy tényleg az LGT Nagyon kell, hogy szeress engem című dala volt a kedvence, illetve benne a zongorás betét. Jó volt az ízlése.

Azóta Zsuzska már a mennyei egereket üldözi, én már nem zenélek, viszont szentimentális hülye maradtam, a két kiccsaj meg élvezi a klasszikus zenét (vagy az azalatt történő simogatást).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése