Összes oldalmegjelenítés

2011. december 12., hétfő

Stresszes hétvégéjük volt a macskáknak, alig láttuk őket. Szombat délben három szülőt, este barátnőt, vasárnap délután unokaöcsit láttuk vendégül, ráadásul a gazdi mosott is (oké, de főzött is, sütött csirkét!), szóval a lányok túlnyomó részt a kád alatt voltak, de túlélte mindenki.

Viszont itt ez a kajapara.

Egy idő után minden kaját megunnak, azt is, amit először faltak. MultiFit-et kajálnak viszonylag régóta, tartósítószer- és hülyeségmentes kaját, egy dobozban többféle íz is van (lazacos, marhás, csirkés, mittomén), egészségesnek mondott, ezt találtuk ki. De már ezt is unják. Amúgy is a jó szaftos cuccot szeretik, a pástétomosat, aszpikosat olyan nagyon nem, ilyenkor a sértődött arcukat veszik fel és jól megrázzák a hátsó lábukat. A Kitekat, az bezzeg megy, jó, jó, néha én is eszek sajtburgert, ugyanakkor megeszem a zöldséglevest és a krumplifőzeléket is, de hiába beszélek nekik.


7 megjegyzés:

  1. csirke nyakat és szívet főztem nekik. A levébe kis reszelt répa, fokhagyma, kukoricadara. Falták.
    Lehetőleg a szoba különböző pontjára széthordva a zsírt :-)

    VálaszTörlés
  2. na ez egy jó recept, majd főzök ilyet a pasimnak :D

    VálaszTörlés
  3. Először is, Nyafkamacska, a hármas számú kommenten úgy felröhögtem, hogy a család összerezzent :-DDD

    Másodszor: én még egy naiv hülye vagyok, és annak idején a gyerekeim is komplett hülyét csináltak belőlem mindenféle kezdeti elveim ellenére, ezért csak halkan kérdezem: Ha nem eszi meg, és nem kap mást, akkor mi történik? Csak nem hal éhen... Vagy de? (Komolyan kérdezem, bár informátoraim szerint Tüsike nem válogatós, de attól tartok, ha majd rájön, hogy már nem egy macska a sok között, hanem az egyetlenegy, akkor azért megpróbál megszívatni... Tuti fog is neki sikerülni, nem vagyok egy kemény gyerek.)

    VálaszTörlés
  4. Hát azon én is :))))

    Gabi, ez nálunk is kardinális probléma. Amit múlt héten még faltak, azt már ezen a héten lehet, hogy nem, és fordítva. Félve adtam nekik tegnap pisztrángos cuccot, ragusat (kiderült, a szaftos dolgokat szeretik, az aszpikosat nem), mert múltkor olyan sértődötten néztek rám, hogy elszégyelltem magam. Erre felfalták. De hát mi is így működünk...

    Én egy darabig azért ott tartom a tányérukban a kaját, adok nekik esélyt, hogy elpusztítsák, nyilván nem sokáig, de ha nagyon nem kívánják a bárónők, egy idő után én bizony kidobom, az se jó, ha sokáig áll a kaja. Azért ki lehet őket ismerni, Tüsikét is ki fogod, hogy mi a kedvence. Éhen nem fog halni, legyen neki mindig száraz táp is egy külön tányérban. Inkább kevesebb kaját adj neki, de azt többször, ha megoldható. És blogot, fotót szeretnénk látni majd :)

    Ja, amúgy igen, meg fog szivatni :)

    VálaszTörlés
  5. Lesz blog! Még nem tudom, hogy a rendes napi blogban fogok róla is írni, vagy csinálok egy külön fület neki - de hogy lesz róla tudósítás, azt megígérem! Egyébként itt a blog:
    http://kalandnyomorkin.weebly.com/

    VálaszTörlés
  6. A macskák alaptörvénye : ha jóízűen megeszel valamilyen kaját és erre a gazdid bevásárol belőle, akkor azt köteles vagy finnyogva fogadni, gondosan elkaparni és szemrehányó tekintettel és nyávogással az őrületbe kergetni a gazdádat !

    Több, mint 10 éve játsszuk ezt a játékot a macskáimmal. Mindig csak olyat veszek nekik, amit általában szeretnek - szaftos G.Gold illetve tasakos Félix. Ennek ellenére nem tudom megmondani, hogy épp megeszik-e vagy sértődötten elvonulnak szárazat ropogtatni.
    Nekem két cicám van, ők reggel és este kapnak konzervet, de csak keveset, egy 85 vagy 100 grammost osztok nekik ketté. Így nem nagyon van maradék. A nagyobb konzervvel az a baj, hogy hiába próbálkoztam melegítéssel, csak és kizárólag a frissen felbontottat ették meg, így rengeteget kidobtam. Annál meg nincs drágább.

    Ha érdeklődve sertepertél a tálka körül, amíg tálalsz de utána nem eszi meg, akkor nincs baj, csak válogat. Ilyenkor egy idő után általában el is tűnik a kaja :-)
    Ha viszont nem megy etetéshez és bármit is csinálsz, elfordítja a fejét a kajától, akkor bizony gond van.

    VálaszTörlés